Velkendt saftevand i nye klæder

FUN relanceres under navnet FUN LIGHT i et nyt design, der skal afspejle et fælles nordisk univers.

September 18, 2018

FUN Light relancering

 

Nye flasker – samme finurligt forfriskende smag. Sådan lyder det fra FUN Light, der i denne uge har sparket nyt liv i den gamle velkendte FUN-flaske. Med et navneskifte fra FUN til FUN Light er den sukkerfrie saftevand hældt på en ny og mere sporty flaske, der appellerer til de unge hjemmeboende saftevandsdrikkere, der ønsker et sukkerfrit alternativ til en læskedrik.

FUN Light: ’den uden sukker’

Fra at starte ud som en sukkersødet læskedrik i 1970, er FUN Light i dag udelukkende fremstillet på sødestoffer og er derfor helt uden sukker. Med en volumenandel på 13% samt en værdiandel på 24% er FUN Light ubetinget det største brand på Lightmarkedet, som udgør 65% af det samlede saftmarked.

FUN Light vil eje og drive Lightmarkedet som det førende sukkerfri brand. Netop derfor er FUN relanceret som FUN Light med en brandingstrategi fyldt med ny energi og nye ambitioner, der skal fange væksten i kategorien.

Stor marketingindsats

Relanceringen skydes i gang fra uge 38 og kommer til at køre året ud via en stor digital kampagne, som både kommer til at foregå på Instagram, Snapchat og YouTube, samt et nyt website – www.funlight.dk –  der går i luften onsdag den 19. september 2018.

Kampagnen er målrettet hjemmeboende unge samt deres forældre. Fokus er at skabe kendskab til det nye FUN Light og de nye flasker, samt at skabe opmærksomhed om de 12 smagsvarianter – alle med den gode smag af FUN uden sukker. Alt sammen i en ubekymret og let stemning, hvor der løbende introduceres crazy facts omkring FUN Light for at understrege, at det er sjovt at drikke FUN Light.

 

Følg FUN Light og kampagnen på:

                                                 FUN Light

 

Find din FUN Light favorit i alle førende supermarkedskæder.