Orklas års- og bæredygtighedsrapport for 2018

Orklas årsrapport for 2018 inkluderer også koncernens bæredygtighedsrapport og er nu blevet offentliggjort.

March 18, 2019

– I løbet af 2018 har vi styrket vores position som et førende brand-orienteret selskab gennem flere opkøb i tråd med Orklas strategi om at vokse i nye kanaler. Samtidig fokuserer vi endnu mere synligt på bæredygtighed og fortsætter med at lancere produkter som imødekommer fremtrædende forbrugertendenser, opsummerer Peter A. Ruzicka i forordet.

I årsrapporten kan du også læse mere om Orklas arbejde med bæredygtighed og de opnåede resultater i 2018.

– Vi er forpligtet til at hjælpe med at finde løsninger på globale sundheds- og bæredygtighedsudfordringer og støtte opfyldelsen af ​​FN’s globale mål. Bæredygtighed er blevet en naturlig del af vores forretningsmodel, og vi har udarbejdet kriterier for definition af bæredygtige produkter, fortæller Peter Ruzicka.

Rapporten er tilgængelig via orkla.com samt orkla.no, og kan også downloades som PDF-fil:

Årsrapport 2018